Inget sista april firande här inte

Gud va tråkigt att inte vara hemma på sista april, och här verkar det inte bli nåt firande inte.. Bittert! Näe hör sitter jag bara hemma och pluggar och ugglar, inget vidare inte nog skulle man ju velat vart en liten sväng i Sverige och Uppsala idag allt. Men här är jag, fast i Australien och Surfers Paradise, stackars mig! Jag har det ju rätt okej här ändå kan jag ju medge så borde då rakt inte klaga, för bättre liv får man ju leta efter. Men en liten champagne galopp hade ju inte suttit fel. Jag och Anna har ju iallafall ätit tacos idag och det är ju alltid gott. Fast helst skulle jag ju vilja ha falukorv och makaroner eller möjligtvis lite korvstroganoff. Bara så ni vet vad ni ska förbereda käre mor och far, det är ju trots allt bara typ 7 veckor kvar så lär nog börja skicka matsedlar snart.. Herregud 7 veckor, panik! Tiden går ju på tok för fort! Oj va osammanhängande allt råka bli, jag blir ju nästan lite förvirrad själv av det här, aja..

Jag kanske ska på David Guetta på söndag och det kan ju bli riktigt kul, är nån slags endags festival som heter Creamfields eller nåt, den är alldeles precis bredvid skolan. Det vore ju rätt dumt att missa. Fast jag har iofs bara hört dåliga saker om honom live så vi får se men jag brukar ju och andra sidan älska allt som är live. Det är tuffa beslut att fatta här nere.. Stressigt värre!

Och Lisa, det vart inga hopp förresten..

Jag slänger in en gammal och svettig men dock glad bild på mig och världens bästa roomie! Flottigare ansikten än dom där får man ju leta efter, men vi ser ju att ha kul iallafall..




Kommentarer
Postat av: Pappa

Nog är det livat i Usala alltid...tokmycket folk...har köpt hem falukorv!!!

2012-04-30 @ 23:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0