Äntligen framme!

Yes då var vi äntligen på plats! Mycket möjligt att vi precis genomfört världens längsta resa, tur att jag inte har problem med öron och grejjer för tänk vad ont det hade gjort, vi lyfte och landade fyra ggr.. Tog väl en sisådär 35 timmar men det var det värt för vid två-tiden var vi äntligen framme!:D
Vi bor skitbra, på nionde våningen med havsutsikt, det duger i krig om man säger så!
Jag kan ju säga att vi inte har gjort allt för många knop idag, helt slut efter resan. Känns lite som jag blivit överkörd av ett tåg eller åtminstone av en väldigt stor lastbil efter alla timmar av olika hemskt osköna ostkrokeställningar. Men vi har i alla fall hunnit vart ner och gått en sväng på stranden, vart ner och ätit och handlat lite frukost, mer blir det nog inte idag. En film på balkongen om vi mot förmodan orkar hålla oss vakna.. Vi har fullt upp imorgon, eller får jag bestämma så blir det nog bara stranden men något nyttigt borde vi kanske ta tag i också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0