Mitt första inlägg!

Jo ni, tro det eller ej men jag har skaffat en blogg! Jag som knappt uppdaterar Facebook.. Men om det är någon gång man ska starta en blogg är det väl när man flyttar ett halvår till andra sidan jordkloten, närmare bestämt Gold Coast Australien!:D så ja ger det ett försök, får se hur länge det håller..
Nu sitter jag i alla fall i Abu Dhabi och väntar på flyg nummer tre mot Singapore med Anna. Så hemskt skönt och sällskapa med någon på den här mastodontfilm resan!:D men imorgon bitti är vid framme vid slutstationen!
Nu lär jag hoppa på planet och jag fattar inte alls hur jag får in någon bild så det får bli en annan gång, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0