Nyckelknippa 1 borta..

Jahapp, vi hann da inte bo manga dagar i ny alahenheten innan det hande en liten olycka.. Jag rakade tappa bort nycklarna till lagenheten i natt och vara extra nycklar var kvar inne, perfekt med andra ord! Sa jag var pa efterfest fram till kl 10 imorse for att fordriva tiden till receptionen oppnade vilket inte ens hjalpte for dom kunde inte oppna dorren anda.. Sa jag fick springa fram och tillbaka hela formiddagen och leta maklaren sa han kunde oppna, det var verkligne precis vad jag ville en san morgon.. Nar jag gick fran maklaren sa han att vi ses snart igen nasta gang du tappar nyckeln, fattar inte alls vad han menar med det?! Men men till slut loste sig allt alla fall, eller nastan allt kan man ju kanske saga eftersom var ena nyckel fortfarande ar borta. Men det lar nog losa sig det med.. Underbara morgon och formiddag med andra ord! Kan ju meddela att efter det har vi inte gjort allt for manga knop har inte. Vi har alla fall tittat pa the notebook och suttit och grinat en skvatt till den. Nu ska vi mota upp lite folk for en fika :) Och mamma och pappa hemskt var ni var dalig pa att svara pa skype, jag ville ju Adam och Sara men icke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0