Skolan!

Sicken forvirring allt ar! Men nu sitter jag och Anna alla fall i skolan och forsoker ordna lite grejjer, det gar bra for henne men som vanligt lite samre for mej. Men nan gang loser det sig ju sakert.

Vi ska atminstonde till K-mart och shoppa lite till varan nya underbara lagenhet alldeles snart,:D Men det ar ju om vi hittar ut fran skolan, for herregud sa stor den ar! Vi ska aven forsoka hitta dit vi har vara forsta forelasningar pa mandag, det kan ju bli ett projekt.. Va drygt allt blev nar de dar sista rackarns bokstaverna i alfabetet inte finns.

Ikvall tror jag vi ska hem en svang en svang till Hanna och Isabelle pa lite forfest och mojlig utgang:) Hemskt kul ska det bli. Men vadret ar skit har idag och det bara regnar och regnar, inte blir man na brun da inte! Jag har till och med en langarmad troja till mina shorts idag, tungt liv lar jag saga..
Kanns ratt skont allt borjar ordna sig lite nu, vi har ju alla fall nagonstans att bo, kanns ju som en ratt klar fordel:D Och skolan borjar pa mandag ska bli sa spannande och lite lite laskigt ocksa.. Aja nu ar det nog dags att traska harifran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0