Tungt och 3 meter arm

Oj vad vi har handlat idag, duktigt av oss lär jag säga! Som vi släpade grejjer på bussen, vi hade varor på ryggarna, magarna, armarna och i händerna, måste sett hemskt charmigt ut skulle jag tro. Har nog en si så där 2-3 meter långa armar och ryggskott, skulle kunna sammanfatta med att vi numer har ont i absolut varenda liten kroppsdel. En liten helkroppsmassage nu vore då inte fel, men sån lyx har vi då inte råd med.. Så näe, då väljer vi istället att börja skura badrummet tio på kvällen. Eller vi och vi är kanske lite fel eftersom jag sitter i soffan och käkar godis nedan Anna skurar:p Men sicken rolig nyhet ned den lille bebis prinsessan förresten, lite ner info skulle jag allt vilja ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0