1 down 3 to go

Idag gjorde jag min första final och det gick ju inget vidare, men ändå, skönt att få den överstökad! Nu har jag bara tre kvar och sen är det slut på skola! Dom kurserna är jag redan passad i så det känns så lugnt och skönt så!

Nu är det ju verkligen helt galet hur nära det är till hemfärd! Man lär ju verkligen försöka ta vara på tiden som är kvar trots alla finals jag har kvar. Om prick en vecka vid den här tiden håller planet på att landa på Arlanda.

Undra nu vad jag gjort sen senast, det vart ju så där väldans långt igen. I torsdags var det utgång iallafall och det var skitkul, superkul förfest hemma hos Hannah och Isabelle med en massa tjejer, Fredrik och mycket svensk musik. Sen på fredagen var det lite matmys och kortspel bara. För på natten så skulle jag ju upp och kolla fotbollen, men det gick ju inget vidare. Eller alltså jag kom ju upp men resultatet sket sig ju, enda fördelen är ju att jag slipper gå upp och titta på en match 04.45 igen. Ja men just ja! Nu är jag ju alldeles förvirrad! Vi var ju för guds skull i Byron hela fredagen och hade världens härligaste dag, hur kunde jag glömma det.. Jag älskar iallafall Byron heeeeelt galet mkt!

Underbar utsikt från berget i Byron


Mys på stranden! Men en väldans massa springande surfare, vad är grejjen med att dom måste springa hela tiden?
                                                          Anna var lite sliten i benen, tur att hon                           
Alla 4 framför fyren i Byron                  har en väldigt stark och hurtig roomie
 
Vi framför östra punkten, igen..



Vad har jag mer gjort mån tro.. Jo just ja! Jag, Anna, Pernilla och Tore var ju på Movieworld i lördags! Helt galet kul! Fast vi hann bara åka fyra grejjer på hela dagen för vi fick köa över en timme till varje åk.. Men dom var så extremt roliga att det inte gjorde nåt, man glömde kön direkt. Då är de kul! Jag var supermodig jag åkte till och med en sån där bergodalbana där fötterna hänger löst, galet!

Den här jättegrejjen åkte vi! från 0-100 km/h på 2 sekunder!


Vi åkte denna charmiga grejj..

Och så här dyng dyng sur vart vi efter, men ack så kul den var!

På kvällen var vi ut igen, vi förfestade lite hemma och sen drog vi till Broady och hade skitkul!
På söndagen vart det bara plugg vid poolen för mig och på kvällen vart det en jättelång powerwalk med Anna S och sen filmmys med Emelie hemma hos henne. 
Måndag var bara plugg, plugg och lite plugg eftersom jag hade exam imorse. Sen vart det en liten prommis men den vart hemskt liten för jag hittade en så söt liten katt (den andra jag sett här) så den var jag ju tvungen att sitta och mysa med.

Nu ska vi grilla lite lunch och sitta och mysa vid poolen så nu lär jag dra, tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0