En helg

I fredags vart det en väldans lugn och skön kväll. Det vart en liten kvällspromenad med Anna S, Emelie och Johanna på. Det skulle vara en powerwalk men vart väl inte alltför mkt power kan jag ju medge.. På vägen hem bytte vi ut Anna S mot Isabelle och drog hem till Emelie och Johanna och tittade film. Vi såg en av världens roligaste filmer, En gång i Phuket. Supermysig kväll med underbara tjejer!
På lördagen var det ju dags för Annas födelsedagsfest, väldigt roligt.
På söndagen vart det ju inte alltför många knop men en extremt skön dag. Pernilla och Tore promenerade och köpte pizza åt oss och sen mös vi på bara. På kvällen kom Alex så spelade vi plump och jag var helt galet bra! Jag plumpade bara tre ggr på hela!
Om exakt två veckor idag vid den här tiden så sitter jag och ugglar i min ensamhet i Singapore.. Helt sjukt hur fort tiden går! Jag har liksom gjort klart min termin här, galet ju.. Är inte alls redo att åka hem än! Så tråkigt att lämna det här för att åka hem och sitta och uggla i Sverige.. Men däremot är jag väldigt redo att träffa familjen. Och sen är det ju en jättefördel att jag kommer hem till sommar och lämnar vinter så blir nog rätt skönt ändå.

Ren och skär stolthet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0