En massa mys

Igår var det födelsedagsmys hos Camilla. Vi åt underbar lax lasagne, Anna S specialitet,drack lite bubbel och åt tårta och lekte väldigt mkt med ballonger. Det var verkligen supermysigt men imorgon blir det ännu mer firande av Camilla:) hon fyller ju faktiskt 20 bast, stora damen!

Idag har jag och Anna haft myskväll hemma. Vi har ätit tacos, pratat och tittat film, och haft ett litet snabb besök av Anna S. Perfekt kväll med min lille roomie:)

Helt sjukt hur fort tiden går, om 26 dagar landar jag på svensk mark. Konstigt, tråkigt, skönt, ja sådär lite av allt faktiskt.. Värdelöst att lämna allt och alla här men ska ju bli skönt att träffa dom hemma ändå. Det blir väl bra hoppas jag.

Näe nu är det nog, jag vill ha sol sol sooooool!
Jag har ju inte åkt till andra sidan jorden för regn.
Så här ska det ju se ut.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Mindre ändå faktiskt...nu alltså!

2012-06-03 @ 23:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0