Go shorty it's your birthday

Nu har Annas kompisar Pernilla och Tore kommit, jättegoa är dom:) Dom kom igår och jag mötte upp dom eftersom Anna var i skolan. Vi gick in och åt lite frukost på ett ställe efter stranden och sen gick vi hem och bakade kladdkaka och väntade på Anna som kom med resurserna, vin och öl alltså..
Vi bestämde oss för att hänga med ut och äta och fira några som fyllt år.
Vi var ett gäng på typ 15 personer och av dom så hade 4(!) fyllt år den här veckan, bland andra Anna.
Jag åt typ den godaste mat jag ätit i mitt liv! Det var pasta med räkor och grejjer.
Dom som jobbar där är så extremt skön, för allihopa blev bjuden på en varsin shot. När vi sitter där i godan ro så hör vi helt plötsligt hur musiken tystnar och det sätts på en ny låt jättehögt, vi tittade på varandra och funderade vad fan som händer på den här mysiga italienska restaurangen, ska dom helt plötsligt börja dunka hiphop?! Så hör vi att det är den där låten, go shorty it's your birthday we gonna party like its your birthday! Så jävla skönt av dom, dom kommer alltså ut och sjunger till låten men har bytt ut shorty mot allas namn och så har dom med sig en efterrätt med tomtebloss. Så roligt!!
Sen vart det en halv utgång och idag bara plugg. Men nu ska jag iallafall ut och promma med Emelie, Johanna och Anna S. Sicket mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0