Grattis Anna!


Grattis grattis grattis grattis grattis lille Anna, du har blivit stora damen! Lyckats skrapa ihop hela 21 år, inte illa pinkat, liten har blivit stor.

Japp så idag gar vi ju såklart firat min fina roomie Anna. Supermysig dag som började med en helt underbar lunch med födelsedagsbarnet, mig, Isabelle, Anna S och Camilla. Vi åt en massa lyx som lax, brie och jordgubbar bland annat, alldeles underbart gott. Fast det började den inte med förresten, för hon hade ju faktiskt turen att vakna till min vackra stämma först, det går ju inte av för hackor inte!
På lördag, då du hjärtat, då ska du firas på riktigt och ordentligt! Så kul ska det bli!

Till middag fortsatte vi iallafall att mysa på med lax lasagne.
Efter det tittade Victor och Alex förbi och vi spelade fyrmans och så gjorde vi ett eget Med Andra Ord.
Jag är utan tvekan kvällens mästare! Jag och Anna sopade banan med dom och vann en jordskredsseger i fyrmans, 14-3.. Sen var jag och Victor totalt överlägsna i Med Andra Ord. Så själv är man obesegrad och stackars Alex innehar en ohotad sista plats.

Anna låter jättenöjd med sin födelsedag så då är ju allt som det ska!
Jag bor ju med en underbar människa som ju självklart lär ha en underbar födelsedag. Du är grym gumman!
Grattis igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0