Bakis bakis hemskt mkt bakis

Oj oj idag leker inte livet kan jag meddela, herregud vad jag är bakis! Jag fick tvinga upp mig själv nyss runt halv ett. Jag tänkte att jag går ner till poolen och tar ett dopp och en iskall cola, när jag kommer ner börjar det regna och det är skitkallt men jag tänkte, jag härdar och badar ändå så får jag iallafall en cola. Men näe du för colan var slut, men hittade en light så det var ju bra ändå. Så nu sitter jag här och håller på att frysa ihjäl med en pissljummen cola light, idén vart inte riktigt lika bra som tänkt. Livet är för tillfället ingen dans på rosor om man säger så, det är taggigt värre..
Igår däremot var det hemskt kul! Vi var hemma hos Anna S och company och grillade och förfestade med hattar och grejjer innan vi drog till Waxys. Vart rätt sent och blött vilket jag skulle mörda för att ändra på idag, näe nu är jag ju alldeles för negativ, vad trökigt det blev, det var ju lätt värt det, vi hade ju faktiskt hemskt kul!





https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3335030/images/2012/pic_195402842.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Lena Wahlström

som man bäddar får man ligga. Kram på dig

2012-03-25 @ 19:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0