.

Nu var det ju en stund sen jag skrev nåt, kommer inte riktigt ihåg när det var heller så vet inte riktigt vad jag borde skriva nu.. Jag lever alla fall och mår alldeles utmärkt! Undra vad som hänt sen sist då.. Vi var ut i torsdags och lördags, var ju st Patricks day i lördags vilket givetvis var tvunget att firas! I torsdags var vi förresten på ett ställe där det bara var vi, helt perfekt, spm en privat fest men med egen dj och en jättebar! Hemskt kul båda dagarna, dock har jag väl inte pluggat ihjäl mig direkt eftersom jag ägnat lite väl mkt tid till att vara bakis. Jag och Isabelle tyckte tydligen att det var en väldigt bra idé att traska ner på stan och köra långfika och shopping i söndags när vi verkligen verkligen verkligen borde pluggat, men ack så mysigt! Vi tog till och med kort i sånna där charmiga figurer på stan, lättroat var det där.. Jahapp inte vet jag vad jag ska skriva, ska nog uppdatera oftare för det här var ju var ju rätt drygt. Jag pratade alla fall med den lilla brodern igår, hemskt kul! Nu fattas bara den stora om han tar sig i kragen och skaffar Skype nån gång..
Nu ska jag fortsätta ha hemskt trökigt i min ensamhet här i skolan..

Isabelle, oj så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0