Ledig!

Jag är ledig idag!:D kul för mig lär jag säga! Jag har faktiskt äntligen fixat mitt aussie nr, på tiden kanske.
Nu har jag precis ätit världens gourmet lunch här i min ensamhet på balkongen, Anna är ju i skolan. Eller gourmet och gourmet är kanske överdrivet men jag älskar det;) det är pasta, majs sour crème och sweet chilli. Och idag lyxade jag till det med lite oliver, lyxigt värre! Haha men helt ärligt så är det skitgott och absolut det vi ätit mest här än så länge, och chilli con carne då.
Igår var vi hemma hos Isabelle och grillade och mös med ett gäng, skitmysigt! Ikväll blir det nog lite fest skulle jag gissa:)
Men just ja! Jag har jag inte berättat om min och Isabells lite misslyckade dag i skolan igår.. Vi skulle egentligen börja kl 8 med en turorial men vi tänkte usch vad tidigt så vi bestämde att vi skulle gå på den 9 istället för den var fortfarande inte full. Så vart det lite problem där på morgonkvisten då bussen inte kon eller var hemskt sen, oavsett fick vi ta en annan buss och vi kom lite sent till skolan så vi missade även den tutorialen. Men jaja tänkte vi, vi tar helt enkelt den som är 12 istället, så vi var och köpte lite böcker och åt lunch och grejja. Så såg vi att oj vad klockan var mkt så hi rusade iväg till lektionen. Det var bara det att lektionen var inte riktigt där vi trodde, så vi hittade inte dit och var så sen så vi missade alltså den med. Så vi sitter på golvet och skrattar så vi gråter och när vi äntligen tar oss samman och ska gå hittar vi först inte ut eftersom ingen av oss kom ihåg om vi gått upp eller ner för att komna dit vi var, måste sett hemskt förvirrat ut.. så vi var alltså i skolan från 9 till 16 och lyckades bara hinna med en lektion på eftermiddagen, lyckat.. Men roligt hade vi!;)
Men nu jävlar ska jag bli brun så nu ska jag ner till poolen.
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0