Mexikan blev reagge

Vår mexican bingo var hemskt rolig, den visade sig iofs vara reagge bingo men ack så kul! Fast jag vann inte en endaste liten gång, lite orättvist lär vi ju kunna överens om att det var. Vi unnade oss till med att svälja ner tequilan ned lite äkta svensk päroncider!
Igår hade jag en väldigt bitter dag men som tur var gick det över efter lite tacos och obe tree hill terapi med Anna, ett samtal med min kära mor och far men framförallt efter ett väldans efterlängtat samtal med Emma, det var då verkligen på tiden!
Idag skulle vi ju gå på karaoke men verkar inte bli nåt med det inte. Vi har kommit fram till att vi får välja idag eller imorgon och vi beslutade oss för att imorgon, det är vår dag det. Det är ju så illa att vi faktiskt har lite skolgrejjer som vi lär slänga ett öga på lite då och då, oflyt.. Vi får nog nöja oss ned en filmkväll eller nåt..
Men så mkt roligare det kommer bli imorgon! Jag har precis vart tvungen att unna mig en liten stödvila, men det var jag ju för guds skull värd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0