Motivation sökes!

Motivation sökes!
Jag är en glad tjej på 23 år som för tillfället studerar en termin i Australien, jag gillar lugna hemmakvällar och långa promenader på stranden. Nu söker jag min framtida livskamrat, motivation, så om motivation är ditt namn, ring mig!

Idag har jag då inte jobbat ihjäl mig direkt. Är så väldigt omotiverad till plugg, jag har däremot städat här hemma och tittat Greek, precis vad jag har tid med faktiskt. Måste verkligen ta tag i mitt liv inom de närmaste fem minuterna, för det här går då rakt inte för sig!

Igår var det väldans kul iallafall! Jag och Isabelle va i skolan och pluggade så skulle jag möta upp Anna S och hennes pojkvän David, som är här på besök, för en mysig liten fika. Vart Unibar och lite öl istället, jättebra idé faktiskt! Senare drog vi på mexikan bingo igen som iofs var reagge den här veckan också. Jag vann inte en enda gång den här gången heller, börjar ana ugglor i mossen.. Men kul var det ju. Vi var till Waxys efter för där är det grymt på onsdagar, kasst med folk men gratis drinkar för tjejer innan tolv, utmärkt för oss fattiga studenter! Sen vart det Fiddlers för där är det liveband, och det älskar ju jag nåt hemskt mkt! Jag, eller vi, är nog irländsk ändå eftersom vi bara hänger på irländska pubar.. För övrigt så har jag blivit grym på att dricka öl så lär jag mig inget annat här så har ju iallafall lärt mig det efter en termin i Australien!

Just ja, jag tänker på broder Johan varje dag i skolan för tillfället för det sitter skyltar uppe om nån harmony week på väg till min class och det låter ju då verkligen som att det skulle vara hans vecka, säger då det Johan, harmoni!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3335030/images/2012/pic_196000362.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3335030/images/2012/pic_196000362.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3335030/images/2012/pic_196000449.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0