Nästan en kompis

Japp då var jag ensam igen.. Jag är i skolan och väntar på tutorial nr 2. Jag har faktiskt hittat en kompis, lite kompis alla fall. Jag träffade henne på min första föreläsning förra veckan men då hade hon inget val, jag hängde efter henne som en svans hela dagen så jag tänkte att hon nog ångrade sig som satt sig bredvid mig! Men idag hände det! Hon letade upp mej och satte sig med mig helt frivilligt, den ni! Och då är hon ändå från Kanada så, så värst kul kan det ju inte vara för henne med min stapplande engelska. Men hon tyckte till och med att jag skulle försöka byta tutorial 2 till samma som henne. Som det är nu så har vi 3 av 4 föreläsningar ihop idag. Hon heter Anette förresten.
Det är förresten lite svårt det där med att träffa folk än, vi sitter liksom bara i en föreläsningssal med typ 150 pers, men den här veckan börjar tutorials som är lite mindre och mer praktiska föreläsningar så då kanske det hår bättre:p
Men nu sitter jag alla fall helt ensam i världen med min chili con carne.


Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Nästan en kompis låter ju riktigt bra Ida, snart kanske du har en riktig! sjunger hejaramsa ;)

2012-03-05 @ 11:25:57
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/
Postat av: Pappa

Du är aldrig ensam lilla vän...du är alltid i mina tankar! Kramar

2012-03-06 @ 00:31:47
Postat av: Gull-Britt, granne Trödje!

Hej Ida!! Vi fick din adress nyss när vi var in och fikade hos mamma och pappa. Hoppas du har det bra och att det går bra för dig! Vi sitter ganska mycke ute på våran inglasade altan, inte sån värme så vi kan sitta där om det är kallgrader ute, mysigt är det! Kramar från Trödje!

2012-03-11 @ 22:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0