Nycklar, sicket projekt..

Då va det där med nycklar igen, men kan börja med att säga att det inte enbart var mitt fel den här gången! Så nu kan jag berätta.. Vi låsta ut oss igår kväll igen, vi skulle ut och äta ett gäng, så glad i hågen traskade vi ut. När dörren stängdes tittar vi på varandra och kommer på att ingen av oss har tagit nyckeln! Tänk så tokigt det kan bli! Dörren går i, väldigt dålig idé skulle jag säga. Aja tänkte jag, sånt som händer, är ju rätt van med att saker inte alltid går som det ska liksom.. Anna tog det inte riktigt lika bra men efter en stund vart det lite bättre för henne med, hon behövde bara lite Sverige tröst så läste det sig. Vi fick alla fall sova hos underbara Isabelle, så hick ju hemskt bra ändå. Imorse fick vi gå till vår mäklare för andra gången på mindre än två veckor och hämta reservnyckeln, men det funkar ju det med.. Så vart det en lite spricka i mobilen också, tappade den på toalettgolvet igår, börjar tro att nycklarna och mobilen hör ihop på nåt sätt. Förra gången jag tappade bort nyckeln så vart det ett litet hål i mobilen, konstigt det där. Tror att jag kanske skulle ta och skaffa mig en sån där gammal hederlig Ericsson, hajfenan ni vet.
Aja idag var alla fall en grym dag. Jag och Isabelle gick bara i skolan mellan 8-8.50! Sen drog vi ner på stranden, men oj sicken blåst! Det gick då inte alls så vi har legat vid poolen och pluggat hela dagen, inte så tokigt det heller kan jag ju medge. Så nu är jag ledig resten av veckan och så blir det Byron Bay i helgen! Så kul det ska bli!

Hur svårt kan det vara att hålla reda på det här lilla otyget?!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Go´unge...saknar dig, massor av kramar!!! Färresten har du fått bilderna när jag rider på Smashen?

2012-03-07 @ 23:38:42
Postat av: Ida

Jag saknar er jättemkt! Haha har hemskt svårt att tro att det finns några sånna bilder! Däremot kan du ju alltid mejla lite bilder på mitt lilla hjärta ändå!

2012-03-11 @ 11:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0