Scandinavian, gayklubb och lite plugg

Japp igår var det äntligen dags för scandinavian party på Melbas. Oj så kul det var! Jag fick ju höra Loreen två gånger så min lycka var ju definitivt gjord redan där liksom! Men vi missade köttbullar och godis och allt vad det var men men sånt är livet, vi hade så kul på förfesten så då kan det gå så där.. Efter Melbas drog Anna hem men jag, Isabelle, Tim och en norrman som jag inte riktigt kommer ihåg vad han heter, Mike tror jag men det låter ju inte så värst norskt så har nog hittat på det där, vi drog iallafall på gayklubb, hemskt kul var det! Men vi kom inte hem förrän nån gång efter fem och oj så det känns idag!

Det är så trökigt nu för Isabelle drog till Sydney idag och Anna S och David till Byron, saknar dom en väldans massa redan! Tur att dom kommer tillbaka snart! Man kan ju undra hur det ska gå nästa vecka när Isabelle åker bort i tio dagar. Lite taskigt och egoistiskt att bara lämna oss så där lär jag ju säga! Tur att jag har min Anna här hemma iallafall!

Jag har egentligen en miljon grejjer jag måste göra nu, jag har tenta på måndag, en promotionplan som ska lämnas in på tisdag och en sport task som också är till på tisdag. Vet inte riktigt var jag ska börja så jag gör det enda rätta och skjuter upp det lite till och tar en liten stödvila..

Just ja, nåt har hänt med min mobil för den går inte att prata i längre, mikrofonen verkar ha gett upp hoppet om livet. Det är ju rätt drygt faktiskt..

På måndag i skolan ska jag försöka lägga in lite bilder, det funkar inte så värst bra när jag försöker här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0