Snorigt värre

Från underbart till skit. Jag är helt sjukt förkyld nu, började igår och herre Gud vad det fortsätter idag! Jag snorar och snorar och snorar lite till. Har knappt sovit inatt för allt snorande. Jag har ont i bihålorna och halsen också. Anna är också sjuk. Stackars oss! Inte nog med det, det regnar också! Kommer bli en hemskt lång och tråkig dag, klockan är bara 11 än och jag håller på att krypa ur skinnet! Nu skulle man ju verkligen vilja liggs hemma i sin egen säng och titta tv.. Det var lite för bra idag så jag behövde väl bli nertagen på jorden;) Aja det är nog ungefär nu jag borde sluta klaga. Så gjort!
Jag såg så fina bilder från Liams namngivning och Lisas 30års fest på hennes blogg. Gud vad jag skulle velat vart där men jag får ta igen tiden när jag kommer hem:D Det blir ju rätt mkt tid så lär nog flytta in, då får jag ju se Andreas alla fina fiskar hur mkt jag vill också, bra ide det där..


Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Hej min fina kusin! Jag tycker ABSOLUT du ska flytta in här, vi kanske kan bygga ut? Andreas skulle bli tok-nöjd att ha nån fisk-intresserad att bombardera med en massa ointressanta fakta :)



Jag saknar dig, det känns så mycket mer eftersom det är så långt borta. Men du verkar ha det toppen-bra och jag är så glad att du åkte! Är stolt över dig! Stor puss och kram! Jag har instagram nu :)

2012-03-03 @ 13:31:02
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/
Postat av: Pappa

Krya på dig gumman!

2012-03-04 @ 00:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0