The keys are back in town

Vi har fått tillbaka våra nycklar!! Vilken lycka! Till och med mitt hopp hade börjat sina litegrann! Men idag fick vi samtalet vi väntat på, dom ringde från Q1 och berättade att dom hittat våra älskade nycklar som jag tappade bort för typ två veckor sen! Så glad!
Idag har vart en så skön dag, jag har vart ledig och bara tagit det lugnt. Har legat och pluggat vid poolen och runt två fick jag äntligen sällskap av min lilla Anna som vart i skolan. Äh har egentligen ingenting alls att skriva var bara tvungen att berätta om nycklarna, hemskt ointressant för er och hemskt skönt för oss!

Anna pluggar som aldrig förr! Kommer bli lätt att plugga i Sverige sen..


Kommentarer
Postat av: Pappa

Äntligen har du fått tillbaka dom så att du har något att tappa igen!!!

2012-03-08 @ 23:46:59
Postat av: Ida

Haha ja det är ju också ett sätt att se på det!

2012-03-11 @ 11:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0