Trååååååååk!

Idag har vart en rätt tråkig dag lär jag medge.. Hemskt tråkig skulle man också kunna säga! Jag är fortfarande sjuk så har inte kunnat gjort så mkt. Anna har vart borta hela dagen också så är ju ännu tråkigare! Men jag har alla fall pluggat lite och städat lägenheten. Så nåt nyttigt har jag ju gjort:D Men sicket projekt det var, jag hittade ingen mopp eller nåt liknande så när jag skulle tvätta våra balkonger så har jag krupit runt på alla fyra och tvättat med trasa, men oj så fint det blev! Jag fick köra samma race i badrummet och köket, resten har vi ju tack och lov heltäckningsmattor. Det är inte var dag man tackar för det inte.
Imorgon går jag i skolan 8-17 så jag hoppas verkligen jag är frisk för oj vilken jobbig dag det kommer bli annars!
Undrar vad jag ska hitta på nu då, det vore ju bra om nån i Sverige kunde vakna snart så jag kunde skypa men känns som det kanske är lite tidigt att börja ringa runt nu:p Får väl se en (till) film då i väntan på bättre tider..
Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0