Underbart med en touch av förkylning

Jag har haft en sjukt underbar dag idag! Den började med att jag traskade över till Isabelle för lite frukost och sen vidare till stranden med ett litet stopp för världens godaste smoothie som vi sörplade i oss på en liggbänk efter strandpromenaden. Vi mötte upp Anna S efter det (inte min Anna) och gick vidare ner på stranden där vi var hela dagen. Jag och Anna S har spelat strandtennis vilket för övrigt visade sig att det fortfarande inte är min sport. Jag tror då inte att någon av oss kommer tävla i den inom den närmsta framtiden om man säger så.. Vi har badat en massa och det är då verkligen är ett helt träningspass! Vi har simmat och simmat, flera mil skulle jag gissa på, med det enda resultatet att vi kom längre och längre bakåt, men kul hade vi ju alla fall! Hemskt mkt vågor och strömmar åt alla möjliga håll och kanter.. Men nu har jag blivit helt galet förkyld, det suger! Så sitter på balkongen och tycker synd om nig själv och försöker plugga, fast efter den här dagen får jag nog inte tycka synd om mig själv!
Vi var förresten ett gäng som var ut igår, rätt kul. Fast bäst var nog Jensen jag och Isabelle åt med fötterna i poolen hos henne.
Aja lär nig plugga lite igen:)


Kommentarer
Postat av: Uffe

Du har det inte lätt vännen! Hoppas du kryar på dig och att resten av tiden inte blir lika bedrövlig!

2012-03-03 @ 00:39:00
Postat av: Uffe

Var försiktig med strömmarna bara...inte att leka med blir lite orolig faktiskt...ta hand om dig! Kramar

2012-03-03 @ 00:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0