Dagens ord: Ineffektiv

Igår var jag rätt grym faktiskt, då var jag i skolan typ till åtta på kvällen och då gjorde jag klart två arbeten som lämnades in idag så det var ju riktigt skönt:)

Idag däremot var det andra bullar kan jag säga. Jag var i skolan till efter nio på kvällen men herregud vad ineffektiv jag varit! Jag har inte direkt gjort nåt annat jag har bara haft helt galet hjärnstopp hela dagen, i stort helt stiltje faktiskt. Skönt att känna så när man kommer hem tio på kvällen och vet att man ska tillbaka åtta igen, hade ju känts lite mer värt om jag varit grym lär jag ju säga..

Idag var jag ju lite bitter, först missade jag sista direktbussen till Surfers alldeles precis, sen blandade jag ihop tiderna flera ggr så jag sprang fram och tillbaka in på skolan tre ggr för att värma mig, det var på tok för kallt för att stå ute och vänta. Och till råga på allt så pratade jag med Isabelle som berättade att datumet för vår sista tenta hade kommit. Den var den 22 så jag tänkte att, jaha men det var ju väldans drygt för då har jag ju tentor fyra dagar i rad, sicket oflyt. Men så tänkte jag lite till och näe då, så var det bestämt inte, jag hade visst dubbla tentor den 22 så det vart genast ännu värre, det här innebär att jag har tre tentor (9timmar tenta) på 24 timmar, skönt faktiskt.. På två tentaveckor så är mina tentor 19, 21, 22x2, galet oflyt lär jag då verkligen tillåta mig att påstå..

Jag skrev nyss att jag var bitter tidigare idag, men uppenbarligen var jag fortfarande rätt bitter märkte jag. Fast det börjar bli hemskt mkt bättre för nu ligger jag i sängen och äter mitt lösgodis jag köpte igår, allting löser sig ju trots allt med lite lösgodis!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Lite verkar det väl ha korvat ihop sig...går det inte att förklara för nån mate så det blir ändring?

2012-05-15 @ 13:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0