.

I lördags var vi ett gäng på nio tjejer som drog till broadbeach och åt på restaurangen där Tim jobbar. Riktigt mysigt och god mat! Jag åt lax, så gott! Har knappt ätit fisk sen jag kom hit för det är skitdyrt, så det var ju allt på tiden. Det som gjorde det ännu lite bättre var att det var en blues festival i hela broadie så massa folk, många scener och bra musik:)
Det var jättekul för vi klädde upp oss för en gångs skull, så vi hade klänning och grejjer, händer inte allt för ofta, aldrig faktiskt.. Sen vart det utgång, inte den roligaste kvällen men helt okej. Det var meningen att vi skulle kolla Eurovision på natten också men alla banga och kvar var bara jag och Hanna och vi hade ingenstans att titta längre.. Japp så kan det ju gå men så underbart härligt att hon vann!! Det sänds på tv här på torsdag eller tisdag eller lördag kanske det var men oavsett så vi får väl titta då istället..
Nu är det förresten mindre än en månad tills jag landar på svensk mark igen, beror lite på hur allt löser sig med flyg, men attans så fort tiden går!
Dum som jag är har jag ju inte bokat flyg än så kanske blir kvar här olagligt resten av mitt liv men det lär väl visa sig.
I måndags och tisdags hade jag mina sista presentationer så nu är det allt lite semester och lugn och ro innan hets plugg för finals. Skönt att fått dom överstökade, det där med muntliga presentationer är ju bara ångest!

Igår skulle jag och Isabelle ut och power walka men det blev en tur till affären för lite chips, dipp och en film istället hemskt mysigt men kanske inte lika bra som en pw.. Men den ska vi ut på må istället, Isabelle väntar så tack och hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0