Livet på en pinne

Underbar helg har jag haft! I fredags vart det en liten utgång, det vart det ju iofs lördag och söndag också.. Hemskt kul alla kvällarna! Men det underbara, det var ändå lördag dag, och söndag förresten. Jag, Anna D och Anna S var iväg till burleigh heads, sjukt härligt! Helt underbar strand, det var verkligen superfint och vi hade grymt väder. Avslutningen på burleigh dagen var alldeles perfekt, jag och Anna S tog oss en liten öl på en restaurang alldeles vid vattnet, så mysigt!
Söndagen var inte alltför tokig heller, då vart det stranden i surfers hela dagen med Isabelle, som äntligen har kommit hem, Anna D, Anna S och Camilla. Skön dag som vi avslutade med ett par öl och nachotallrik på Hard Rock Café. Och sen var det som sagt utgång alla kvällar, det var ju Labour day på måndagen så alla var ledig från skola/jobb. Alla kvällarna var också två helt underbara australienska tjejer med, Aurie och Elly, jättekul!

Jag har haft sån tur som träffat så alldeles underbara vänner här! Sicket flyt, grym roomie, grymma kompisar och helt galet underbart liv för tillfället!
Det är så konstigt för jag längtar ju såklart hem och efter alla där hemma men samtidigt vill jag aldrig lämna det här livet jag har här nere!

Nu sitter jag på lecture så antar att jag borde anteckna eller nåt istället för att blogga, så, ja tack och hej då!


Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Åhh vad härligt! Njuuut! Drick inte för mycket bara ;) puss på dig!!!

2012-05-10 @ 10:21:25
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0