Plugg och praktiskt taget basketproffs

Nu börjar skolan faktiskt ta slut! I måndags lämnade Isabelle och jag in ett jättearbete som för övrigt var det drygaste nånsin! Sen var det vara att börja om för tisdag morgon skulle vi ha en 20 min muntlig presentation om rugbymatchen vi var på. Men den sket sig för våra tre filmer funkade inte så vi kunde inte göra den så den blir på tisdag istället. Rätt pinsamt faktiskt men men det är ju bara att skratta åt det.. Och tro mig det har jag gjort!
Det roligaste var ju ändå att när vi stod där uppe och hade presenterat oss så sa Isabelle typ att vi är dom svenska utbytesstudenterna så om vi säger fel eller gör nåt dumt är det bara att fråga eller säga till. Så vi var ju redan dumförklarade och direkt efter det skulle vi sätta på filmen så funkade det inte, jag tror ju verkligen inte att det direkt stärkte synen på oss. Och jag tror heller inte att det hjälpte att jag fick ett sånt där högt ostoppbart skrattanfall när jag gick tillbaka genom klassrummet.
Aja det är ju sånt som händer..
Så nästa måndag och tisdag har jag muntliga presentationer men sen så är det bara mina finals kvar och dom är ju i 19-22 juni.. Riktigt skönt!

Igår hade vi en så sjukt rolig kväll! Vi var och bowla, spela airhockey och basket! Bowlingen gick lite sådär kan jag medge, började grymt men sen sket sig allt, herregud vad dåligt det gick! men däremot skulle jag vilja veta hur manna och pappa inte kunde tvinga mig att börja spela basket när jag var liten när jag är en så uppenbar talang! Det där va definitivt min sport, jag var fruktansvärt bra faktiskt!
Airhockey var jag också rätt grym på, stunderna pucken var kvar på bordet iallafall.. Tyvärr vart det ett rätt tvärt slut då jag råkade skjuta bort pucken in i en ränna på bowlingbanan, det måste vart nå fel på den där pucken!

Nu sitter jag på bussen till skolan för lite grupparbete inför måndags presentationen, antagligen det sista!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0