Som ett barn på julafton

Imorse när jag vaknade var jag som ett barn på julaftonsmorgon! Det var ren och skär lycka! För genom persiennerna kunde jag skymta en blå himmel! Det var inte igår kan hag säga! Fast det var iofs inte så länge sen heller men jag har suttit inlåst i ett pluggmaraton så för mig var det länge sen! Iallafall så slänger jag på mig bikinin, väldigt nyvaket och stressigt var det men efter några försök var den på så jag kunde rusa ner till poolen. Första timmen låg jag dock i fosterställning och frös invirad i sarong men men ska man bli brun så ska man! Jag har för övrigt inte ens några bikini ränder kvar så nu lär jag ta vara på varenda sekund iallafall nu när det är så bra väder i Sverige..
Aja nu börjar det bli lite varmare och isabelle är äntligen här och så har jag till och med badat, lycka är vad det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0