Uppdatering kommer här!

Nu vart det ju sådär länge sen igen men nu ska jag verkligen skärpa mig! Men för tillfället händer inte så mkt, detektiv mest bara plugg, plugg och lite plugg.. Jag och Isabelle tok köttar plugg nu, sitter i skolan jämt, men efter tisdag börjar det lugna ner sig betydligt innan det är dags för alla final exams.

Fast lite kul hinns ju allt med:) I tisdags var vi ut och firade Tim på hans födelsedag, skitkul var det! Lite värre dagen efter dock då vi hade skolan hela dagen,jag kastade dock in handduken runt två och drog hem.

Anna S och jag firade ju Norges nationaldag i torsdags. Jag menar man lär ju främja grannsämjan va.. Så vi startade dagen ned champagne frukost kl 6 hos Camilla, Anna S och Fredrik. Det var nog bästa frukosten jag ätit på länge, så mkt gott! Camilla hade till och med bakat, fint ska det va! Och det där ned fint ja.. Alla norska som var på frukosten var uppklädda till tänderna och med blommor i håret och sippade champagne redan klockan sex på morgon. Och in kommer jag och Anna S inramlande tjugo min sent i våra äckliga och fläckiga Griffith tröjor, jag har för övrigt sovit i min, och öppnar upp en öl. Men classy som vi är så drack vi den i glas iallafall, äckliga svenskar liksom. Dom drog vid halv åtta och skulle ta nån norsk buss till Brisbane för parad och grejjer. Vi skulle bara göra oss ordning lite fort och dra efter ned tåg och möta upp dom. Men nåt hände, lite morgondans bland annat, men seg och extremt ineffektiv dyker vi inte upp förrän typ ett i Brisbane så paraden var ju körd. Väl där hittade vi en väldigt speciell dam som på nåt fick oss att stanna på tågstation i typ 45 min och vänta ned henne på skjuts till det norska öltältet, skjutsen kom aldrig. Så en timme senare är vi iallafall i tältet och då visar det sig att Camilla och gänget ska dra snart så dom hann vi ju knappt träffa och öltältet stängde så det missade vi i stort sett också. Men vi mös på i Brisbane fram till typ tio ändå, sista timmen var iofs helt ofrivillig då vi missade tåget hem. När vi kom tillbaka till surfers var jag så trött så det litegrann kändes som jag blivit överkörd så det var bara att leta reda på sängen fortast möjligt. En sjukt rolig och trevlig dag men kanske den flummigaste nånsin. Så gratulerer med dagen Norge!

Och i lördags hade vi en grym kväll! Vi firade Hanna som fyllt år, massa folk, så ska det låta tävling, partyraket och allt var helt enkelt jävligt kul bara!

Igår så hade svensk affären invigning så vi var ju såklart där och drack saft, åt våfflor och shoppade lösgodis. Väldans bra dag. Efter det drog jag och Isabelle till ett sjukt mysigt fik i Broadbeach och pluggade, grym var vi. Igår ikväll hade jag och Anna myskväll och åt vegetarisk lasagne, tittade bra film och bara mös på, det var evigheter sen hon och jag hade en sån kväll så det var allt på tiden!

Japp det var allt, nu ska jag plugga vidare. Och så ska jag verkligen uppdatera här oftare. Börjar bli extremt dålig på det här..


Kommentarer
Postat av: Världens bästa roomie

ÅHH! Du är sjukt fin på bilden längst ner roomie! <3<3<3

2012-05-21 @ 10:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0